2014. október 24., péntek

Írói Utószó

Sziasztok! 


Először szeretnék ismét köszönetet mondani Nektek, amiért követtétek a történetemet. Nagyon hálás vagyok érte tényleg. 

Most sem tudom, hogy hol is kezdhetném. Talán ott, hogy elmondjam, hogy nem azért épült Perrie halála köré a történetem mert valami bajom van vagy olt vele. Szörnyen tehetségesnek és gyönyörűnek tartom.

Igazából hosszabbra terveztem a történetet, de az egyik rész után rájöttem, hogy túl kiszámítható 
vagyok. Főleg azoknak akik már az előző történetemet is olvasták. Nos szerintem erre a befejezésre senki sem számított. 
Minden fejezetét imádtam írni. Talán azért, mert sokkal valóságosabb történéseket írtam le, mint az előző blogomban. 
Lady említette, hogy néha kicsit zavarosra sikeredtek a fejezetek, amik a rengeteg időben való ugrálás számlájára írhatóak. Visszaolvasva belátom tényleg zavaros, de hát mindig van hova fejlődnie az embernek.

Volt egy hosszabb szünet a blogban, amit tényleg nagyon sajnálok. Túl hamar kezdtem bele a történetbe -és ezt a hibát sajnos most is sikerült elkövetnem- és nem tudtam egyszerre két blogra koncentrálni. 
Rengetegszer változtattam a kinézeten. Egyetlen fejléc kivételével mindet én készítettem, ami sajnos az elején nem sikerült túl szépen, de egészen belejöttem. Remélem nem volt túl zavaró a sok változtatás. 
Nem is tudom mit írhatnék még. Köszönöm még egyszer mindenkinek :) 

Statisztika: 


  • Terjedelem: Prológus + 20 fejezet + Epilógus
  • Első fejezet :  2013. 12. 03 
  • Utolsó fejezet : 2014. 10. 23. 
  • 8 követő 
  • 44 hozzászólás
  • 3955 oldal megjelenítés ( ekkor: 2014. 10. 24. 14:04) 

Az írást nem hagyom abba. Ha szeretnél továbbra is olvasni tőlem azt a Mad című blogomon megteheti. 


~ A Misery című blog befejeződött ~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése